søndag 12. juli 2009

En klem fra meg / A hug from me

Ja her går det unna med malingen :)
Snart ferdig!!
Og jeg kan fortelle att mitt rååååååsa hobbyrom,IKKE er rååååsa lengre *fnis*
Gleder meg til å rydde in igjen alle hobbytingene,og til å sitte der og lage kort :)


Men her kommer en eske,som jeg laget for noen dager siden.
Jeg har dekorert en plast-eske,den som er rundt Stazon-opaque blekk putene.
Så smarte å dekorere om man skal sende littegrann i posten til en venn :)
Jeg har brukt kartong fra core`dinations,som jeg har slipt kantene på,så det skal se litt slitt ut.
Panelet bak motivet er kuttet ut med Top note Bigz die fra Stampin`up!.
Motivet er ifra hÄnglar og malt med distress ink refiller.
Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad og kuttet ut med WW punch fra stampin`up!.
Den store rosa rosen er ifra Papirloftet,og resten av blomstene og metallpynt fra Unik hobby.
Mønsterpapirene er ifra Making handmade cards floradoodle,og de får du gratis om du hiver deg med på nyhetsbrevet deres :)
Making Handmade cards-Nyhetsbrev.
*****************************
I am still painting my craft-room,and almost finished!!
And i can tell that my pink room,is no longer pink :)
Can`t wait to get it all done and sit down and be creative there! :)

But here comes a little box i have decorated for some days back.
When i bought Stazon opaque ink,they was in a box,and it is this i have used and decorated :)
I have used cardstock from core`dinations,and roughened the edges a little bit.
The panel behind the motif is cut out with Top note bigz die from Stampin`up!.
Motif is from hÄnglar and coloured with distress ink refills.
The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad and is punched out with WW from Stampin`up!.
The big pink rose is from Papirloftet and the other flowers and the charms is from Unik hobby.
And my DP is floradoodle from Making handmade cards,you can get it if you sign up for the newsletter :)
Making handmade cards-Newsletter.
















Ha en flott dag,
Go`klem fra Maya:)
***************
Have a wonderful day,
hugs from Maya:)

28 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Helt nydelig, flotte detaljer og fargen var super fin!
God søndag,
klem Fredrikke .o)

craftimamma sa...

This box is delightful Maya. Lovely deep pink you have used and the flowers are so pretty and delicate.

Lesley Xx

Sivic sa...

Så nydelig det ble å dekorere plast-esken som er rundt Stazon-opaque blekk putene!!
Jeg har visst også en slik eske liggende : )
Jeg har nettopp kjøpt meg en Top note die, den er kjempefin!! Har prøvd den et par ganger nå, og den blir nok enn av favorittene mine.

Gleder meg til å se før og nå bilder av hobbyrommet ditt, det er alltid kjekt å se bilder.

Gratulerer som gjestedesigner for Making Handmade cards!!
Arka hennes er flotte, har nettopp laget et kort av dem selv. Men det kommer ikke i bloggen min riktig enda, siden det er et bestillingskort : )
Ha ei riktig fin helg!!

May-Britt sa...

Noe så lekkert Maya!!!
Herlige farger og detaljer.
God klem fra
May-Britt.

Jeg har selv hatt problemer med å komme inn i blogger,måtte bytte til Firefox;-)

Nancy sa...

Nydelig Maya:O) Lekkert fargelagt motiv. Nydelige ark og farger. Blonden er kjempe søt. Herlig eske.
Ha en strålende søndag.
Klem, Nancy.

Sofia Eriksson sa...

Åååh, vilket vackert kort!! Jag gillar de där lite större rosorna! Önskar dig en trevlig söndag!
Kram, Sofia

Aina sa...

*Sukk*, noe så lekkert! Jeg glemmer jo alltid dette med gjenbruk. Hvem skulle tro at en sånn eske kunne bli så nydelig.
Den som får denne er virkelig heldig :O)

Ta gjerne en runde til med telefonterror, som du kaller det. koselig å høre at det står til liv oppe i Gausdal også vet du :O)

Klem fra Aina.

PinksyDoodles sa...

So gorgeous, I love it.
Clare x

❤ Kaia sa...

Den var kjempeflott.
Nydelige farger, og flott pyntet som vanlig.
Lykke til med hobbyrommet, gleder meg til å se det ferdige rommet.
I morra er det jobb igjen, og alt skal tilbake til det "normale". Håper kort-lage-lysten kommer også...
Ha en flott søndag.
Klem fra meg :o)

Maren sa...

Et alldeles nydelig kort du har laget!

Tab sa...

Stunning box, hun, love the image so sweet and pretty! Fab idea using your Stazon box, so clever!
Hugs Tab xxx

Audhild sa...

Nydelig eske. Flotte farger og fint fargelagt motiv. Du er bare så flink

Anita Thorsen sa...

Så smart å dekorere den esken. Og lekkert ble det. Er spent på å se bilder av det ikkeråååsa rommet ditt når det er ferdig :)

Klem

Bente sa...

Helt fantastisk lekkert!!!!!!
Klem, Bente

Marianne-db sa...

Så utrolig nydelig dekorert eske! Du er kjempe flink :)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

I like your box very much, he is so beautiful, really lovely.
Hugs Jacqueline

Riet sa...

Wowww Maya,what a beautiful box,l love the image and colours.
So gorgeous details.

Hugs Riet.x

Papirdilla sa...

Kjempelekker eske med nydelig malt motiv. Du har virkelig laget masse flott siden jeg var på besøk her sist, wow.....

Klem,
Hanne

Eva Helen sa...

Så flott Eske du har laget og likte godt detaljene med blonden og det stemplet passet kjempe fint til!
Jeg har noe til deg i bloggen min :-)

Klem Fra Eva Helen

Anonym sa...

Absolutely gorgeous Maya...beautiful box and Hanglar image.
Your details are perfect..as always!
Hope your craft room is finished soon.
Have a great week!
Hugs
Carole :D

Kirsten Aune sa...

Åååå - så utrolig nyyydelig, vennen! En superskjønn hÄngel i herlige sarte farger, og med alskens herlig pynt!! I kjent Maya-stil med andre ord!

Gjett om jeg gleder meg til å se hobbyrommet ditt ferdig!! Jeg klør i fingra etter å begynne på mitt også, men først er det et par andre prosjekter som skal avsluttes...

Håper du nyter late dager innimellom oppussinga! Det har du virkelig fortjent.
Håper vi ses igjen snart, vennen!

Mange go'koser fra meg

May-Bente sa...

Kjempe smart!!!
Herlige farger og papirer. Du fargelegger som en drøm.

Mmm er ikke rommet lenger rååååsa... blir spennende å se bilder, Maya.

Klem:))

Liv Torunns hobbykrok sa...

Hei! Så lekker den esken ble. Hvor tar du alle ideene fra, jeg blir bare imponert.... herlige stempel og farger...Suuuuupert!!!!

Benedicte sa...

WOW Maya!! Esken var nydelig:O) Fine farger og flott fargelagt:O)
Klem Benedicte.

Turid sa...

Hjelpe meg Maya, her har det hendt mye siden sist, du ligger ikke på latsiden i sommervarmen:)

Og som vanlig, er alt bare
RÅLEKKERT!!!

Ha en flott uke vennen:)
Klemmer fra meg

Tammi sa...

A beautiful box, lots of pretty details and love your coloring! ~Hugs

craftyb sa...

This is beautiful Maya...love the pretty image and the colours are beautiful! bx

anna sa...

Vet att mottagaren av denna ask är väldigt glad ;)

Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg