lørdag 15. mai 2010

Sketch Saturday # 103 meets DT InkyWings

Nyter dere lang helgen?!
Jeg jobber hele helgen, så ingen fri på meg, dessverre..
Men så fort jeg får litt fri, så sitter jeg på hobbyrommet :)
Og idag er det igjen klart for ei ny skisse ifra Sketch Saturday!
*************************
Are you enjoying the weekend?!
I work this weekend, so no free time for me...
But as soon as i am finish at work i sit on my craftroom :)
And today we are ready with a new sketch from Sketch Saturday!



Jeg har snudd på skissen, og tatt meg noen kunstneriske friheter ;)
Men håper dere kjenner igjen skissen!!
*********************
I have turned the sketch, and taken some artistic freedom ;)
But i hope you recognise the sketch!!


Motivet er malt med distress ink refiller, og rundt motivet har jeg prikket med LePlume tusjer :)
Inspirert av Crissy :)
***************************
The motif are colored with distress ink refills, and around the motif i have dotted with LePlume :)
Inspired by Crissy :)



 
Recipe:
Size: 13*18 cm
Ink: Archival ink - Coffe for stamping. Distress ink refills for coloring.
Papers: Melissa Frances. Paperbag. Bazzil cardstock
Tools: Spellbinders - Labels 8. Scallop punch. LePlume markers
Embellies: Flowers. Ribbon and pearls.

13 kommentarer:

Merethe sa...

Så nydelig et kort. Fint stempel som er flott farget. Likte veldig godt sløyfa di jeg da :)

Gry-Beate sa...

Så nydelig, i flotte farger!!

;0)Gry-Beate

Nina sa...

Heisann, Mayamor!!

Så kjipt å jobbe hele hele helgen da :( Skal tenke på deg jeg, mens jeg koser meg med langfri :) Gni det inn, jeg ? ;)

Kortet ditt er jo bare supermegafantastisk nydelig *sukk* Herlig motiv og supersøt sløyfe ♥♥♥

Ha en super lørdag (til tross for jobbing)!
Go`klem fra Nina.

Knerten sa...

Kjempekul fargelegging av nydelig motiv; kortet er helt skjønt !

Line sa...

Så nydelig kort i supre farger. Veldig smart å prikke rundt motivet. Det har jeg ikke sett før, men det gjorde prikken over i'en. :-D

Therese sa...

Jeg skjønner ikke hvordan du får til å produsere så mye med full jobb ved siden av, det er virkelig imponerende. Og kortet: Nydelig kort, likte fargevalget ditt så godt. Nydelig fargelgging og veldig flott med båndet.(fikk egentlig litt lyst på saftis jeg, når jeg så det her kortet..."lol") Ha en fin dag på jobben. Jeg skal til Minne-Hjørnet i Ski og handle litt "godis". Klem :)

Anne sa...

Nok et fantastisk nydelig kort! Jeg er også veldig imponert over at du klarer å lage så mye fantastisk flott med full jobb ved siden av,- helt utrolig!!

Ha en super helg, selv om du må jobbe :-)

Klem, Anne

elly sa...

hello maya
wouwwwwwwwwwwww this card is sssssssooooooooooooooooooo beautiful
great colors
hugs elly

Marianne sa...

Isjda, bare jobbing?
Dette var iallefall nok et nydelig kort fra deg!! Du fikser gult også du!
Lekkert med sløyfa!!
Ha en flott 17.mai:)
Klemmer fra Marianne:)

Riet sa...

Ohhh wowwww Maya,waht a beautiful card,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Wenche sa...

Så nydelig, Maya!! Lett og sommerlig. Flott effekt det ble av tusjprikkene rundt motivet.
Ha en strålende helg og 17.mai feiring.

Klem Wenche :0)

Kjersti sa...

Kjempesøtt kort, Maya! Solgule og glade fargar :)

Eva Helen sa...

Så flott kort i nydelige duse sommerfarger.

Ha en flott 17 mai

Klem Fra Eva Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg